Polskie Centrum Studiów nad Prawem i Gospodarką Chin wspólnie z Polsko-Chińską Radą Biznesu zapraszają na wydarzenie online zatytułowane “Jak skutecznie promować się w Chinach? Klucz do sukcesu na przykładzie IKEA China”. Będzie to już drugie spotkanie z Polakami z chińskiego zespołu IKEA.
Tym razem w roli prelegentki wystąpi Pani Karolina Horoszczak, VP Communication and Public Affairs IKEA Group China, która podzieli się z uczestnikami wiedzą z zakresu public relations i komunikacji korporacyjnej oraz przedstawi swoje bogate doświadczenie nabyte w trakcie ponad 14 lat pracy w strukturach słynnej szwedzkiej firmy (najpierw w Polsce, a następnie w Chinach).
Agenda webinarium składać się będzie z następujących punktów:
- Specyfika chińskiego konsumenta.
- Globalna strategia rynkowa IKEI z chińską charakterystyką.
- Jak udało się przekuć popełniane błędy w sukces rynkowy?
- Wykorzystanie mediów społecznościowych w kampanii PR i komunikacji wewnętrznej.
- Jak efektywnie pracować z mediami?
Spotkanie odbędzie się 19 stycznia o godz. 11:00 (czasu polskiego). Będzie transmitowane na żywo na platformie YouTube oraz na Facebooku. Organizatorzy przewidują możliwość zadawania pytań w komentarzach. Link do spotkania opublikujemy wkrótce na stronie Facebook wydarzenia oraz wyślemy e‑mailowo do wszystkich zarejestrowanych osób.
Serdecznie zapraszamy do udziału!