logo

Seminarium w czasie targów rolno-spożywczych POLAGRA w Poznaniu

Semi­na­rium odby­ło się pod hasłem Poten­cjał pol­skiej bran­ży rol­no-spo­żyw­czej. W czę­ści poświę­co­nej Azji wziął udział wice­pre­zes Pol­sko Chiń­skiej Rady Biz­ne­su, Jacek Boczek; mówił m.in. o moż­li­wo­ściach wej­ścia pro­duk­tów pol­skich do Chin, o warun­kach pro­wa­dze­nia biz­ne­su przez pod­mio­ty pol­skie na tam­tej­szym ryn­ku i o roli e‑commercu we współ­pra­cy han­dlo­wej. Pod­kre­ślił rów­nież rolę admi­ni­stra­cji pań­stwo­wej w pro­mo­wa­niu mar­ki POLSKA w Chi­nach. Ta pro­mo­cja musi być znacz­nie więk­sza, gdyż mało kto pośród kon­su­men­tów chiń­skich koja­rzy Pol­skę jako pro­du­cen­ta świet­nej żyw­no­ści. To musi się zmie­nić, bo bez tego bar­dzo trud­no będzie zdo­być rynek naszy­mi pro­duk­ta­mi.